Svou první inovaci realizoval už během střední školy a jeho internetová kuchařka mu poměrně brzy vygenerovala první milion.

Vydělané peníze ale i přes svůj nízký věk vrací do společnosti.
Proč to dělá?

  • Jaké jsou jeho hodnoty?
  • Proč mu některé firmy generují zisk, zatímco jiné jsou prodělečné?
  • Podle čeho si vybírá projekty, do kterých bude investovat?
  • Co pro něj znamená dobročinnost?

Libor Hoření vybudoval první úspěšnou firmu už na střední škole. Web, který tehdy založil, mu ale vydělával víc, než sám potřeboval, proto se už během studíí začal věnovat dobročinnosti.  Přesto, že peníze vnímá jako prostředky, skrze které může šířit dobro, vždy si dává záležet i na tom aby jeho firmy byly udržitelné a tedy výdělečné, aby ho práce bavila a aby měla pro společnost nějaký smysl.

Našli jsme skutečně podnikatele, který bojuje za lepší svět?

Dozvíte se v podcastu

Poslechněte si další díl podcastu #bezgrantu?! s Milanem Hořením zde.

Máte tip na zajímavou akci pro sociální inovátory?
Pořádáte event pro neziskovky?
Chystáte akcelerátor?

Dejte o tom ostatním vědět skupině Bez grantu?!, kterou jsme na Facebooku spustili.

Přidejte se k nám právě teď a tady.