Specialistka na digitální marketingMartina Bartl prozrazuje,
jak být úspěšní na sociálních sítích.

Na sociálních sítích strávíme průměrně 159 minut denně,
jen v Česku je na Facebooku aktivních 5 milionů lidí.
Umíte je zaujmout?

  • Pro koho jsou sociální sítě vhodné? A jaké to jsou?
  • Jak vytvořit strategii?
  • Co obsahuje každý dobrý příspěvek?
  • A jsou lajky měřítkem úspěchu? Nebo je to jinak?

Martina Bartl je specialistka na digitální marketing, má zkušenosti z mediální agentury i z médií. V posledních dvaceti letech se soustředila především na mediální strategie a analýzu.

Zajímají vás aktuální trendy?

V podcastu se dozvíte vše, co byste o sociálních sítích právě teď měli vědět. 

Dozvíte se v podcastu

Poslechněte si další díl podcastu #bezgrantu?! s Martinou Bartl zde.

Máte tip na zajímavou akci pro sociální inovátory?
Pořádáte event pro neziskovky?
Chystáte akcelerátor?

Dejte o tom ostatním vědět skupině Bez grantu?!, kterou jsme na Facebooku spustili.