Specialistka na digitální marketingMartina Bartl prozrazuje,
jak být úspěšní na sociálních sítích.
Na sociálních sítích strávíme průměrně 159 minut denně,
jen v Česku je na Facebooku aktivních 5 milionů lidí.
Umíte je zaujmout?
- Pro koho jsou sociální sítě vhodné? A jaké to jsou?
- Jak vytvořit strategii?
- Co obsahuje každý dobrý příspěvek?
- A jsou lajky měřítkem úspěchu? Nebo je to jinak?
Martina Bartl je specialistka na digitální marketing, má zkušenosti z mediální agentury i z médií. V posledních dvaceti letech se soustředila především na mediální strategie a analýzu.
Zajímají vás aktuální trendy?
V podcastu se dozvíte vše, co byste o sociálních sítích právě teď měli vědět.
Dozvíte se v podcastu.
Poslechněte si další díl podcastu #bezgrantu?! s Martinou Bartl zde.
Máte tip na zajímavou akci pro sociální inovátory?
Pořádáte event pro neziskovky?
Chystáte akcelerátor?
Dejte o tom ostatním vědět skupině Bez grantu?!, kterou jsme na Facebooku spustili.